به جای عیدانه

اول- کامنت و اس‌ام‌اس و آف اگر می‌فرستید برای ملت، لطف کنید یک(مثلاً اس‌ام‌اسی که برای پسرخاله‌تان می‌فرسیتد با اس‌ام‌اسی که برای دوست‌دختر یا دوست‌پسرتان می‌زنید یکی نباشد. فقط مال خودم باشد!)تا بفرستید. نفرسیتد که «دوست عزیزم! سال نویت پر از خنده و خوشحالی باد». شعر هم می‌خواهید بنویسید بامسما انتخاب کنید، مثلاً برای دوستتان که نویسنده‌ی سیاسی-اجتماعی است بنویسید: «به آنان که با قلم تباهی دهر را به چشم جهانیان پدیدار می‌کنند بهاران خجسته‌باد. مسعود جان! سال نو مبارک». یا مثلاً برای…قرار نیست که برای همه من پیام پیشنهادی بنویسم؟!
دوم-این سال نو هم از آن چیزهایی است که خیلی درک‌اش نمی‌کنم و خوشحالی‌ام بیشتر ناشی از یک جو گرفتگی است یا به نوعی تأثیر «فشار اجتماعی». چیزی نیست که از خودم باشد و برای خودم. لطفاً‌ یک روان‌شناس خوب معرفی کنید. بلکه توانست آدمم کند!
سوم-به نظرم می‌آید که باید 87 با 86 برایم تفاوت داشته‌باشند. 86 مخلوط فجیعی بود از خبرهای بد و خبرهای خوب. هر دو در انتهای طیف خوبی وبدی! رسماً گه زد به تعادل روانی‌مان! بیچاره تعادل!بیچاره روان!اگر بشود که حداقل از این شدت خبرها کاسته‌شود که ذهنمان از این حالت «انبار پهن درونش نارنجک منفجر شده» در بیاید ممنون می‌شویم از خدا و بندگان خدای خودمان!
چهارم-تغییر می‌کنیم!
پنجم-تغییر می‌کند. اینجا!
ششم-سال نوتان مبارک.
هفتم-داریم می‌رویم ولایت. اهواز. بعضی جاهای‌اش جزو آن چند مکان اندک‌شماری است که نوستالژی از خودمان در می‌کنیم برایشان. مثلاً خیابان یازده پاداد. مثلاً‌بستنی آوازه. مپلاً بستنی سر فلکه‌ی سابق پاداد. مثلاً خیابان شش پاداد. خیابان یوسفی. خیابان سلطانی. خیابان بیست کیانپارس. هر دو تا آژانس هواپیمایی مهاجری. مثلاً پیتزا خلیج.
عمرناتی که من جای دیگری باشد که اینقدر نوستالژی‌ از خودم ول کنم.
اهواز جان! ما داریم میایم

پاسخی بگذارید

