!فکر کنم مانی-3

ترانه‌سرا: ایرج جنتی عطایی
آهنگساز: بابک بیات
خواننده: مانی رهنما

با کوچه آواز رفتن نيست
فانوس رفاقت روشن نيست
نترس از هجوم حضورم
چيزى جز تنهايى با من نيست
وقتى تو نباشى من به من مشكوكم
به هر گل به هر سايه روشن مشكوكم
مشكوكم به اشك كبوتر مشكوكم
مشكوكم به خواب خاكستر مشكوكم
بى تو به كابوس و به رويا مشكوكم
به شعله به پروانه حتى مشكوكم
باز امشب فانوسي روشن نيست
با سوگ اين شب يك شيون نيست
از كوكب تا كوكب خاموشي
شب هست و شوق شب كشتن نيست
ترسم نيست از ديوار از بن بست از سايه

تاريك تاريكم من از من می‌ترسم
چرا دل ببندم به شب كوچه گردى
كه از اين سكوت سترون می‌ترسم
من از سايه هاى شب بى رفيقی
من از نارفيقانه بودن می‌ترسم
مشكوكم به اشك كبوتر مشكوكم
مشكوكم به خواب خاكستر مشكوكم
با کوچه آواز رفتن نيست
فانوس رفاقت روشن نيست
نترس از هجوم حضورم
چيزى جز تنهايى با من نيست
شب هست و شوق شب كشتن نيست

1 پاسخ به “!فکر کنم مانی-3

پاسخی بگذارید

