برهان

دنبال یک برهان منطقی هستم برای اثبات اینکه هیچ زنی، لیاقت همسرش را ندارد!
کسی ایده‌ای ندارد؟!
محض اطلاع: فمینیست‌ها و طرفداران حقوق زنان، و همچنین بانوان جغجغ‌گون(این آخری مهم‌ترین بود!)، لطفاً به این نکته توجه کنند که این برهان به راحتی معکوس‌پذیر است!

:دی

پ.ن: تا یک جاهایی هم جلو رفتم، ولی توی ادامه دادن‌اش مونده‌م. اگر بشه چنین برهانی پیدا کرد، خیلی راحت میشه نتیجه گرفت که منطق، اونقدرها هم معتبر و استوار نیست، و مشت محکمی به دهان همه‌ي کسانی که منطق محض را می‌پرستند کوبانید! در ضمن،خودم هم قبول دارم که هر جفت‌اش مزخرفه! ولی چه کنم که بحث کل با همسر یکی از دوستان می‌باشد، و بنده ناگزیر از زیر پا گذاشتن تمام ارزش‌ها و باورها برای خواباندن کل طرف
!

1 پاسخ به “برهان

پاسخی بگذارید

