از رنجی که می‌بریم:D

خب، توی این هفته، باید گرافیک را بخوانم که الان صفر صفرم، و سه‌شنبه چه میان‌ترمی بشود.
حداقل نصف محتوای بحث‌های اخلاق را آماده کنم و بدهم به دست دکتر. که به گمانم، صاف همزمان است با گرافیک!
باید گزارش کار آزمایش اول و چهارم آزمایشگاه شبکه را بنویسم و شنبه بدهم به آن یکی. اما نکته اینجاست که سه‌شنبه یا چهارشنبه هم باید بروم تهران برای نمایشگاه، با آن همه کتابی هم که باید بخرم، نمی‌دانم چه گلی به سرم بگیرم تا برگردم. اما، توی تهران، باید حامد، علی، آن یکی حامد، امیر، میثم، و دو سه‌تای دیگر را ببینم و چند ساعتی با هر کدام باشم که خب، ظاهراً‌ عمراً. بعد کی برگردم و شروع کنم به انجام پروژه‌ي آز گرافیک. همزمان، شروع کنم به خواندن رفتار سازمانی. که تازه همه که انجام شود، باید یواش یواش ارشدخوانی را شروع کنم، جلسات کانون را منظم کنم، برنامه‌ی مطالعاتی‌ام را تنظیم کنم، از سر و کول امین بالا روم تا بالاخره شرکت‌اش را راه بیندازد که شاید، ما هم داخل‌اش شدیم! و تازه، اینها هم که تمام بشود، می‌رسم به-به قول مورفیوس!-تو که فاتح شهر قلبمی!
——————–
این پست قبلاً ‌اینجوری بود:
امروز چی بذارم اینجا؟
1-عکس قدیمی
2-عکس قشنگ
3-شعر
4-ترانه
5-خاطره
6-فحش به این‌هایی که انجمن را می‌خواهند راه بیندازند.
7-فوتبال
8-فیلم
9-…
کف کردید من چه قدر بر سطح وسیعی از موضوعات اشراف دارم؟
به این می‌گویند تر زدن به فروتنی
2 پاسخ به “از رنجی که می‌بریم:D

  1. بعد از این همه اتلاف وقت در این 360 هنوز نمی دانید چه جوری پست فارسی بذارین که چپکی چاپ نشه؟؟؟؟
    :Dخب منم نمیدانم عیبی نداره که از این به بعد انگلیش می نویسیم

  2. sefri jan! vaghti yekam umadi balatar, yad migiri ke firefox behtare. va tarjih midi az firefox estefade koni. va vaghti az fire fox estefade kardi mibini ke moshkeli nadare.:d

پاسخی بگذارید

