!امان امان

واقعاً‌ چرا؟
«-باشه. پس فردا منتظرم
-حتماً. البته اگه حوصله حرف‌زدن داشته‌باشم فردا شب.
-چرا؟!
-یه دفعه دیدی زد و پرتغال خورد. من با چه روحیه‌ای صحبت کنم؟
…»
هیچ‌کدام‌مان فکر نمی‌کردیم چند ساعت بعد بین‌مان پیامک‌هایی با مضمون «شت»، «ماست می‌شویم»، «پس می‌افتیم»، «تو روح داور»، «به زندگی باز می‌گردیم»، و «… به آلمان» بین‌مان رد و بدل شود!
هر دو می‌گفتیم فینال رویایی ‌وقتی است که هلند از آن طرف و پرتغال از این طرف بیایند و یک فوتبال ناب نشان
مایی بدهند که از ایتالیا و فرانسه و آلمان و یونان خسته‌ایم. گیرم که من می‌گفتم هلند می‌زند، او می‌گفت پرتغال.
نشد. حالا من یکی که منتظر هلند و کرواسی‌ام. که بعید هم می‌دانم بشود. حیف.
امان از این ریکاردوی ابله که انگار فقط باید حال انگلیسی‌ها را بفرستد توی قوطی-که دمش گرم البته!
امان از این دفاع که حتی فرناندو کوتو هم نمی‌شوند!
امان از این سیمائو سابروسای احمق که قرار بود جای فیگو بیاید، حتی آبل ژاویر هم نمی‌تواند باشد!
من فیگو و روی کاستا و جورج کاستا و ویتور بایای خودمو می‌خوام!

هی‌ی‌ی‌ی‌ی‌ی‌ی‌ی‌ی

پاسخی بگذارید

