…دلم برایت تنگ می‌شود پسر

از ترم چهار، و پایگاه داده شروع شد. یادم نیست چرا. بعد آز پایگاه ترم پنج، و نرم‌افزار یک. شدیم همگروهی همیشگی!
نرم‌افزار 2 هم،مدیریت و کنترل پروژه و مدیریت استراتژیک و تعامل انسان و کامپیوتر و رفتار سازمانی و این لعنتی آخری، آز گرافیک.
پایگاه داده که از سه تا پروژه‌اش، اولی را من انجام دادم و دوتای دیگر را نه!
توی نرم‌افزار و از پایگاه، که تقریباً من فقط مستندسازی کردم و کدنویسی با تو بود.
نرم‌افزار، فکر کنم حتی ندانی پروژه‌مان چه بود! حساب هم که نشد آخر انگار. بقیه را تا همین ترم به معنای واقعی کلمه، تیمی انجام دادیم و اینجا، رفتار سازمانی با من بود، و گرافیک هم،‌بخش اعظمش با تو.
23 واحد. تقریباً یک پنجم واحدهایی که گذرانده‌ام. تقریباً همه‌ی گروه‌هایی که بودخه‌ام، غیر از آز شبکه-که تو پاس کرده بودی- و ارائه‌ی رفتار و سستم عامل-که این را هم نداشتی- و بقیه‌ی واحدهای هنوز نگرفته‌ی من.
حالا فقط مانده که سیستم عامل را معرفی به استاد کنی و پروژه‌ی پایانی‌ات را تحویل دهی. احتمالاً همین الان که دارم این نوشته را پست می‌کنم،‌سوار اتوبوس می‌شوی به مقصد رشت و می‌روی. صحبت از چهار سال نمی‌کنم، اما دو سال و نیم هم کم نیست!
و من، باز به خداحافظی می‌رسم. باز یک دوست دیگر را از دست می‌دهم. باز، بخشی از زندگی و فکر و روحم، راهی ناکجاآباد می‌شود. باز باید عادت کنم و بجنگم با حس تلخ تنها شدن، حتی اگر بسیار دوستان خوب دیگر هم داشته‌باشم.
یک تکه‌ی هر چند کوچک قلبم هم برای تو! می‌شود زمانی جایی برایت نباشد؟فکر نمی‌کنم.
دلم برایت تنگ می‌شود پسر!
سهیل
پ.ن: شانه می‌خواهی پست کنم برایت؟ شرط دارد جیگر! هر وقت شهروندم را فرستادی، یک شانه هم می‌گیری!

پ.پ.ن: خب چه کار کنم که عکس دو نفره‌ای با سعید صرفجو ندارم که اینجا بگذارم؟

5 پاسخ به “…دلم برایت تنگ می‌شود پسر

  1. rasti manam eteraf mikonam delam vase 10 s@ti ke koolan ba ham boodim (oonam too zamin football va havashie an) delam barat tang mishe:(
    yade dribl haei ke mikhordi bekheir…

  2. مهاجمی که از یک دفاع آخر همیشگی لایی بخورد، باید برود بمیرد. می‌خواهد امیر رضایی‌نیا باشد، یا حتی می‌خواهد علی دایی باشد

پاسخی بگذارید

