!این که منه

این یارو هم سهیل جان‌نثاری است!
قبلاً هم یکی پیدا کرده بودم که نمی‌دانم همین است یا نه. قبلی، تقریباً همسن من بود-از روی رده‌ی سنی‌ای که شطرنج بازی می‌کرد-هم مثل من شطرنج بازی می‌کرد، و هم شطرنج سریع‌اش بهتر بود،، ولی یک فرق عمده داشت و آن هم اینکه ساکن انگلیس بود! الان دارم سرچ می‌کنم ببینم بیشتر از این می‌توانم در بیاورم در مورد سهیل جان‌نثاری‌های سراسر جهان یا نه! جای شما خالی الان یکی‌شان را دیدم، که البته ممکن است با دوتای قبلی هیچ فرقی نکند، که برای یک بابای انگار آلمانی پیغام گذاشته‌بود، سلام، ما الان داریم پ.و.ر.ن نگاه می‌کنیم. حظ کردم از این صراحت! بگردید ببینید شما هم تکثیر شده‌اید یا نه
پاسخی بگذارید

