!جشن تنهایی؟

هورا!!! همه می‌خواهند با هم بروند مشهد. یک هفته‌ای تنهای تنها می‌شوم،‌ اگر مادربزرگ جان و خاله جان و دایی جان وپسردایی جان بگذارند، یک هفته‌ای از این تنهایی لذت خواهم برد. فکر کن!
آخرین بای که تنهایی حداکثری(!) را تجربه کردم، سال 84 بود، اواخر مرداد و اوایل شهریور. همه رفتند شمال، و من بدبخت، باید می‌رفتم مسابقات شطرنج قهرمانی دانشجویان. کجا؟ سمنان! که حتی آب درست و حسابی هم ندارد. سه چهار روزی سر خودم معطل بودم تا نوبت سفر من هم برسد. این دفعه نه. خبری جایی نیست. دلم نمی‌خواهد بروم. از مشهد خوشم نمی‌آید. جایی یا چیزی ندارد که بتواند مرا بیشتر از یک ساعت با خودش نگه دارد. مطلقاًً
پاسخی بگذارید

