…که می‌گذرد

دعوت شده بودم که امروز، در همایش انتخاب رشته‌ی مدرسه‌ی شهید اژه‌ای، به عنوان معرفی کننده‌ی رشته‌ی فناوری اطلاعات حاضر شوم.
رفتم. در مجموع خوب بود. 25 دقیقه‌ای حدوداً صحبت کردم. حدود 200-300 نفر مستمع هم نشسته‌بودند. میکروفن هم مثل همیشه خراب بود و باید در فاصله‌ی 5 سانتی‌متری نگه‌اش می‌داشتم تا صدایم را پخش کند!
رکوردم در تعداد مخاطب، فکر کنم 35 نفر بود، و البته بدون میکروفن، یا شکل رسمی سخنرانی. داخل یک کلاس بود آخر!
تجربه‌ی خوبی بود. روز به روز، تجربه‌های جدیدتر. این سبک زندگی خودم را اساساً دوست دارم!
مدرسه‌ی اژه‌ای هم که مثل همیشه، کلی آدم را نوستالژیک می‌کند. به هیچ جای دیگری، حتی به مدرسه‌های فرخ‌نیا و بهشتی اهواز و حتی خانه‌هایی که در آنها به دنیا آمدم و بزرگ شدم هم اینقدر نوستالژی ندارم

بی‌ربط: این 360 هم مسخره‌ای شده‌است برای خودش! چرا وقتی دیگران را اد-اضافه- می‌کنم ، چیزی به دستشان نمی‌رسد؟ از آن طرفش هم همین است! دو نفر را خودم خبر دارم که اد کرده‌اند و به دستم نرسیده هنوز. توی روحت 360

پاسخی بگذارید

