شاه جمله‌های یک بازیکن

از صفحه‌ی ورزش اعتماد امروز:
از مصاحبه‌اش:
سؤال:جدا از داستان مربي، چه کسي بيشترين تاثير را روي زندگي حرفه يي ات گذاشته است؟
سولشایر:با اميدواري و خلوص نيت کامل بايد بگويم خودم

بعد از فینال رویایی منچستر-بایرن:
سولشایر:بايرن مونيخ حداقل 85 دقيقه تيم برتر ميدان بود. چيزي غير از شانس نبود که باعث شد من آن گل را بزنم و قهرمان شويم

بخشی از نوشته‌ی آرش حقیقی:
تنها 15 دقيقه به پايان بازي مانده بود، فصل 99-98 بود و سولشر کنار زمين آماده مي شد تا به زمين بيايد. يونايتد چهار بر صفر پيش بود و استيو مک لارن دستيار وقت سرالکس روي شانه اوله زد و گفت؛ «نيازي نيست کار خاصي انجام بدهي. فقط برو و سعي کن بازي را حفظ کني.» سولشر به بازي رفت و نتيجه يي که در پايان روي اسکوربورد ثبت شد هشت بر صفر بود. مهاجم نروژي يونايتد در 15 دقيقه 4 گل به ثمر رساند تا در تاريخ جاودانه شود. «مک لارن گفت نيازي نيست کار خاصي انجام بدهم و فقط بايد بروم و بازي را حفظ کنم. اما من با خودم فکر کردم اين سبک بازي اصلاً با من جور در نمي آيد و فقط دوست دارم گل بزنم. خب نتيجه اش هم همين شد»

این سولشایر، خداست! جداً! قبول ندارید؟

پاسخی بگذارید

