از حماقت این آدم‌های اینجایی

این خبر را بخوانید و بخندید، بعد کامنت‌هایش را بخوانید و گریه کنید.

تا وقتی زنان این محدودیت‌های مسخره را دارند، تا وقتی به اندازه‌ی نصف یک مرد نگاه‌شان می‌کنند، من یکی که ترجیح می‌دهم ، و البته افتخار هم می‌کنم،‌که یکی از خنده‌درترین موجودات روی زمین* باشم.
توضیح: خود سایت تابناک، به شدت اخبار مردسالار منتشر می‌کند. به شدت!

*: کسی می‌داند این چیست؟ بنده خدایی،‌با این لفظ، مردان فمینیست را توصیف کرده‌بود در جایی
!!!

4 پاسخ به “از حماقت این آدم‌های اینجایی

  1. khoda ra tamaman shokr migooyim ke ma ra zamani yek bandeye khoda ma ra niz dar zomreye dostane ghanoon gozar dar in khabar gharar dadand,az khodavande mannan sabre jamil baraye tahammole in tohmat masAlat midarim,amin,ya rabbal alamin
    dar edame,bayad arz konam ke inja iran ast!jomhooriye ESLAMIe iran ast!eslami ke ma alan mibinim hamin hastg ke hast!az nazare eslam zan baraye be kamal residane mard ast!az nazare eslam zan az khodash shakhsiyat nadarad ast!pas ta vaghti in eslam hast,hamin ash hast,hamin kase ast!!!

  2. اسلام است، جمهوری اسلامی است،‌ ایران است، هر چیز دیگری هم می‌]واهد باشد. شمایید!
    اگر نیستید، حرف دیگری بزنید. نه حرف‌های همان‌ها را

  3. خبر جالبیه ! مثل اینکه خانم رئیس محترم بی تاثیر نبوده! [خندیدن]ه
    ولی باید حال طرف رو گرفت تا احساس خودمختاری بهش دست نده اینجور هم که معلومه امور دولتی خیلی بی صاحب تر از این حرفاست!ه
    تیشه ای که این حکومت به اسلام زده بنی امیه نزده!ه
    حالا هم می بینیم که بعضی ها چه جوری نظر میدن! آقا کی گفته دین به زور امکان داره؟ اقایون خانم ها ، شما آزادین که هر دینی داشته باشید پس اول شجاع باشید و با دورویی به اسلام ضربه نزنید که این کار ترسوهاست ! اگر هم از حکومت می ترسید این بهانه‌ی خوبی نیست اگه به شما ظلم میشه باید اعتراض کنید من هم به عنوان یک مسلمان بعضا از شما طرفداری هم میکنم تا به حقتان برسید
    پس لطفا به اسلام حمله نکنید ، اگر کسی کار خطایی به نام اسلام کرد که دلیل بر اسلام نمیشود. اسلام مشخص است و اینگونه نیست که با کارهای انسانهای نادان خراب شود!ه
    بنده مدتهاست در ادیان مختلف مطالعه میکنم ولی هنوز یک بار نشده که دینی را مسخره کنم یا طعن بگویم در حالی که با این همه مطالعه به اندازه‌ی کافی مسائل مضحک و احمقانه دیده ام

    اقا سهیل با اینکه من هم حرف شما را زدم و با شما هم عقیده هستم ولی ییخشید لازم بود اظهار وجود میکردم تا نادانان خیال بد برندارند ببخشید که اینجا را تریبون خود کردم!ه

  4. آخ! راستی الان من یه چیزی یادم اومد 3 سال پیش در تهران هم این کارو دیده بودم وقتی اعتراض کردم این جوری گفتن که شرکت ها برای اینکه کاراشون زودتر راه بیوفته از خانمهایی با تیپ های سکسی (‍!)استفاده می کردن که دیگه کار دست یکی از مسئولین هم میده و بعد از گندکاری این قانون رو خودشون قرار میدن ولی بعدا دوباره همه چیزبه حالت عادی برگشت!ه

پاسخی بگذارید

