عمل به وظیفه‌ی انسانی

متن ایمیلی که به د ستم رسیده‌بود، و من الان دیدم:
سلام حال شما ؟ من حمید هستم 30 سال دارم رشته تحصیلی من علوم کامپیوتر بوده و کارم در حال حاضر مدیریت –نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری و سخت افزار می باشد دنبال دختری هستم که با هم روابط صمیمی و سالم در زمینه عاطفی یا کاری داشته باشیم. اگرمایل به ارتباط هستید همین مشخصاتی که من ازخودم نوشتم درباره خودتون بنویسید . متل اسم – سن- محل سکونت – رشته تحصیلی و شغلتون
موقعیت من :شیراز – تهران
گفتم اگر کسی مایل است، جواب بدهد! باشد که ثواب‌اش را ما ببریم

4 پاسخ به “عمل به وظیفه‌ی انسانی

پاسخی بگذارید

