اوضاع و احوالی را تجربه می‌کنیم‌ها!

عجیب و غریب است این روزهای من. نوسان دارد. ثبات، اصلاً. چند ساعت مدام با کامپیوتر ور می‌روم، بی‌هدف. چند ساعت محل سگ هم به‌اش نمی‌گذارم! هر 15 دقیقه یک بار، پروفایل 360‌ام را چک میکنم بدونه اینکه چیزی تویش نوشته‌باشم. مدام، «شبکه‌ی بازی‌های استراتژیک» را چک می‌کنم مبادا نوبت‌ام شده باشد و من نرسم و حذف شوم، با وجود اینکه می‌دانم 24 ساعت وقت دارم در هر صورتی.

کتاب نمی‌توانم بخوانم. سریع خوابم می‌برد. از 12 تا الان، 200 صفحه از یک کتاب را خوانده‌ام. حس و حال حتی چند تماس تلفنی ساده را هم ندارم. دیشب،   با 7 نفر تماس داشتم. می‌خواهم مدلسازی پروژه که نه، سرگرمی خودم را ادامه بدهم، ولی حتی برنامه را اجرا هم نمی‌کنم.

خبر جدیدی شده است یعنی؟ اتفاقی در راه است؟

1 پاسخ به “اوضاع و احوالی را تجربه می‌کنیم‌ها!

پاسخی بگذارید

