Eyval My Advicor Agent!!!

الان گوشی نگ خورد، یه شماره افتاد که با 312 شروع می‌شد. نگاه هم نکردم ببینم بقیه‌‌ی شماره چیست. گفتم لابد از سده یا شاهین‌شهر است دیگر. یک بابایی زنگ زده که قرار بوده کاری برایش انجام دهم و یادم رفته. در را بستم. دکمه‌ی انسر را زدم و گفتم بله؟ جواب داد: هو. آی ام یور اداویسر ایجنت فرام یونیورسیتی آو لیورپول. یو هو کامپلیتد ان اپلیکشن فور استادی‌اینگ این آور یونیورسیتی فور ا مستر دیگری این آی‌تی آنلاین کورس. ایز دت کارکت؟ یا یه چیزی تو همین مایه‌ها!
کفم برید! اینقدر خانوم خوش‌صدایی بود برعکس این انگلیسی‌هایی که توی فیلم‌ها و تلویزیون دیدم، این‌قدر لهجه‌ش انسان‌وار بود! . اینقدر خووووووووووووووووووووووب بود! بعد خیلی قشنگ پرسید کاری تو زمینه‌ی آی‌تی(خب چه کار کنم وقتی نمی‌شود فارسیو انگلیسی قاطی نوشت؟) داری یا نه؟ و من صادقانه جواب دادم نه! چون دارم برای ارشد علوم سیاسی می‌خونم! بعد از همون پشت تلفن یه نگاه عاقل اندر سفیه انداخت که من اینور آب شدم! قرار شد یه ایمیل بزنه. و احتمالاً من باید پول بریزم به حساب‌شون(به میزان خداتومن= 14000 پوند)، و بشم دانشجوی آنلاین رشته‌ی آی‌تی، و به شرطی که برم توی زمینه‌ی آی‌تی کار کنم. یکی یه کار برای من جور کنه
پ.ن: آره! من حتماً 14000 پوند می‌ریزم به حساب‌شون! ولی کف کردم از این احترامی که گذاشتن بهم. خدایاااااااااااااااااا
تکمله: الان دیدم این خانومه که زنگ زد، هلندی بوده نه انگلیسی. این قدر هم خانوم باشخصیتی بود
😀
2 پاسخ به “Eyval My Advicor Agent!!!

پاسخی بگذارید

