!من سروشی نیستم، اما سروش را دوست می‌دارم

یک-یادداشت سروش، در جواب به مراد فرهادپور، در شماره‌ی این هفته‌ی شهروند، خیلی لذت‌بخش بود. خیلی خیلی خیلی خیلی! من البته طرفدار نظریات سروش نیستم، ولی دشمن نظریاتش هم نیستم. با افکار مرادفرهادپور و نزدیکان‌اش ولی سر جنگ دارم، شدیداً. الان البته برای نقدش زود است. به جایی رسیدم که پایم را بر جایی محکم بگذارم، حمله می‌کنم!
سروش، نثر زیبایی که دارد هیچ، بیان گیرایی هم دارد. تکه‌پراندن و متلک‌انداختن را هم در اعلی درجه‌اش بلد است. کلاً از لحاظ زبانی، عالی است. حرف ندارد!

به قول دوست عزیزمان، این قسمت، مخاطب خاص دارد!
دو-فرض کنیم، که بیشتر دلت بسوزد برای آن آدم! نمی‌توانی انکار کنی که طرف، به هر حال، با همین‌ها هم دلش خوش می‌شود. همین‌قدر را هم ارج می‌نهد. تازه نمی‌دانی که چه‌قدر این ارج را دست بالا گرفته‌است!
از او جدا جدا من؟ نه به باورم

2 پاسخ به “!من سروشی نیستم، اما سروش را دوست می‌دارم

  1. من هم خوندمش تو شهروند امروز و کاملا باهات موافقم در مورد اینکه سروشی نیستم نمی دونم چی باید بگم ولی مثل تو سروش رو دوست دارم!:دی

پاسخی بگذارید

