Entry for November 09, 2008

تکلیف منی که یک زندگی بدون دعوا و درگیری می‌خواهم چیست؟
وقتی همسایه‌ی ما، مادر را می‌زند، و بعد شکایت هم می‌کند، و بعد هم ادعا می‌کند مادر می‌خواسته بزند و من دفاع کردم، و بعد فحش‌هایی می‌دهد که اگر، فقط اگر کمی از اینی که هستم عصبی‌تر بودم، باید صورت‌اش را با دیوار یکی می‌کردم، و بعد شوهر معتادش، صحبت از رسم همسایگی که این نیست، و مگر شما با هم پدرکشتگی دارید می‌کند، و بعد دخترش هم همان فحش‌ها را تکرار می‌کند، من از د عوا گریزان چه باید بکنم؟
چرا من، باید به خاطر حماقت و بی‌شعوری خانواده‌ای که یکی از یکی گل‌تر، معتاد و دخترباز، و پسرباز حالا عقدکرده، دنبال پزشکی قانونی و کلانتری و دادسرا باشم؟ چرا باید آن‌قدر اضطراب در من معمولآً بدون اضطراب، ایجاد شود که پست دیشبی را بنویسم؟
الان همه‌ی نگرانی من، حماقت بعدی این آشغا‌ل‌هاست که معلوم نیست گریبان کدام‌مان را می‌گیرد و اوضاع سلامتی مادر، که ظاهراً یکی از دنده‌های سینه‌اش هم شکسته.
لعنت به اینجایی که هستم.
آماده‌ی انفجارم الان.
والبته خسته. خیلی خسته. آن‌قدر که بانو «سین» بیچاره هم که صحبت با من- که این روزها شده‌ام تنها دوست نزدیک‌اش- از بزرگترین اسباب دلخوشی و رفع تنهایی و شادشدن‌اش است، یک ساعت امروز عصر، برایش آنچنان نباشد که باید. لابد غمگین‌تر از قبل راهی خانه شده. اشتباه از من بود که نتوانستم برای چند ساعت این اتفاقات مسخره‌ی این روزها را از ذهنم
پاک کنم.
خسته‌ام. خیلی
1 پاسخ به “Entry for November 09, 2008

  1. Dude!
    Are you OK?I got worried.If you need back up,just call me.I`m serious.

    ==>I`m proud of you as a weblog writter who cares about his reader and also brave enough to express his feelings in these situations that freeks everybofy else.Go ahead great journalist!

پاسخی بگذارید

