The end

کلاً‌ پایان را دوست ندارم. قبلاً هم گفتم توی پستی، که چه همه از نقطه‌ی آخر را درست نگذاشتن 360 می‌شود استفاده کرد. اولین باری که به پایان نداشتن فکر کردم، شبی بود که پدر، «دریا در من» شهیار قنبری را خریده بود، و من تا صبح، لذت بردم از خواندن کسی که در ترانه فریاد می‌زد نه! خودش چنین چیزی گفته‌بود. بعد از ترانه‌ای، ترانه‌ی غزلگریه‌ی شمایان، پاورقی زده‌بود که: سهراب سپهری، سهراب خوب قصه‌ها می‌گفت همیشه می‌شود برگشت و چیزی افزود. یا چیزی شبیه به این. پایان، کابوس بود، بی‌معنی هم شد. اول دبیرستان بودم انگار.

می‌خواستم بگویم که این پست، اگرچه عنوان پایان دارد و پست خداحافظی است با وبلاگ‌نویسی در 360، دلیلی هم ندارد که تا همیشه همین‌جا، همین‌شکل بماند. بعضی وقت‌ها باید رفت، کند، یا فرار کرد. می‌روم، می‌کنم، فرار می‌کنم

عکس،‌ مثل اغلب عکس‌های اینچنینی، از وبلاگ آقای اولدفشن برداشته‌شده است: لینک

Goodbye, everybody, I’ve got to go,
Gotta leave you all behind and face the truth

4 پاسخ به “The end

پاسخی بگذارید

