این‌قدر خوشحالم که می‌خواهی بگویی. این‌قدر خوشحالم که بعضی از نگفته‌هایت را می‌دانم. و می‌دانم که کنار خواهم آمد.
یک نوشته و حرف و حرکتی از کسی کافی است تا خیلی چیزها را بفهمی. حداقل شک کنی. بعد، ‌آرام‌آرام، نشانه‌ها جمع شوند برای شکل‌گیری یک نظر.
خوشحالم که فرار نمی‌کنی از تاریخ. از گذشته. از روزهای بد، ‌یا خوب. من هم فرار نمی‌کنم. بدون آن روزها، من و تویی نبودیم این روزها!
خوشحالم که گذشته را انکار نمی‌کنی، و انتظار داری حتی. مثل من!

———-

این هم بدون پاک‌کن! پست قبلی همین‌ها را می‌خواستم اضافه کنم

1 پاسخ به “

پاسخی بگذارید

