!سلام خرخوانی

یک فصل از جامعه‌شناسی سیاسی نقیب‌زاده را خواندم. فصل فارابی تاریخ اندیشه قادری، و بخش‌های نایینی و رشیدرضا و عبدالرازق و اقبال را هم خواندم.
استارت بدی نبود. فردا جامعه‌شناسی موریس دوورژه را باید شروع کنم، تاریخ اندیشه‌ی قادری را تمام کنم، سه فصل آخر سیاست‌های مقایسه‌ای قوام را هم بخوانم، یعنی اینکه اوضاع دارد خوب پیش می‌رود.
این هفته باید جامعه‌شناسی بشیریه و نقیب‌زاده و دوورژه را بخوانم، تاریخ اندیشه‌ی قادری را تمام کنم. به دوجلدی تاریخ اندیشه قرن بیستم بشیریه نگاهی بیندازم، و تاریخ اندیشه‌ی دو جلدی عالم را دوره کنم. توسعه‌ی سیاسی نقیب‌زاده و سیاست‌های مقایسه‌ای قوام هم باید تمام شوند.
آهان! برای نهضت سلفی هم باید یک منبع ارزان و دم دستی( احتمالاً اندیشه قرن 20 قادری) پیدا کنم و این دیوانه‌ها را هم ببینم.
این اگر بشود، حتی با دو-سه روز تأخیر، قدم بزرگی است.
هفته‌ی بعد باید تاریخ تحولات بخوانم و جهان سوم( که «عجب کوفتی است» کاملاً شایسته‌اش است). هفته‌ی بعدش یک نگاه بسیار سریع به اصول روابط، سازمان‌ها، حقوق، تاریخ سیاست خارجی و تاریخ روابط بیندازم که 20 درصد را بزنم( الان غیر از سازمان‌ها و حقوق را صفر می‌زنم، اصول در حد 20، و تاریخ سیاست‌ها و تاریخ روابط را 30-50) اگر هم وقت شد توی این هفته‌ی سوم، بعضی از چیزهایی را که خوانده‌ام دوره کنم. هفته که نه، پنج-شش روز آخر را هم زبان(!) را برای اولین بار به کلمه‌هایش نگاه کنم، مبانی را دوره کنم، و هر چیز دیگری که مانده‌است
2 پاسخ به “!سلام خرخوانی

پاسخی بگذارید

