اوضاع و احوال

1) دارم به یک مجموعه یادداشت فکر می‌کنم. گردآوری اطلاعات در مورد اوضاع منطقه‌های مختلف، و جزییاتی مثل اوضاع اقتصادی و امنیتی. روی روابط بین‌الملل می‌خواهم خیلی جدی‌تر کار کنم. منتها می‌ماند برای اول اسفند،‌که امتحان ارشد را داده‌باشم.

2)بحث تاریخ سیاسی غرب را هم که قرار است جایی درس بدهم، اگر حالش را داشته‌باشم که نوشته‌اش بکنم، باید چیز جالبی باشد. می‌شود یک تاریخ مختصر به زبان ساده،‌در مثلاً‌15 پست. آن هم قرار است اول اسفند شروع شود. اگر هم اصفهان‌اید و دوست دارید توی کلاس شرکت کنید، خبر دهید. هزینه‌اش پول یک پیتزایتان است،‌تازه من را هم می‌بینید.

3) سمت راست صفحه، در همان کادر کوچکی که ابتدای پست‌های آخرم در 360 را نوشته، می‌شود پیدا کرد، که چه برنامه‌ی سنگینی دارم تا یک ماه دیگر، برای این امتحان لعنتی ارشد. به خیر بگذرد

پاسخی بگذارید

