بیست و اندی روز به آزادی؟

باید «در بروژ» را ببینم. باید «مورد عجیب بنجامین باتن» را هم ببینم. باید کتاب «نظریه‌های جهانی‌شدن» حسین سلیمی که 2500 تومان بیشتر نیست را بخرم و شروع کنم به خواندن. باید بروم مسافرت. باید همه‌ی کتاب‌های برژینسکی را که دارم بخوانم. باید «لاست» را بگیرم و ببینم. باید «سیمپسونز» را هم بگیرم و ببینم. باید با بچه‌ها-د. و آ. و م. و ف.- بروم ناژوان و تا می‌شود مسخره‌شان کنم. باید با خیال راحت «تری‌دی‌استودیو» را باز کنم و آن‌قدر شکل بی‌ربط بکشم که یک‌هو جرقه‌ای بزند و از وسط‌شان ایده‌ای به ذهنم برسد. باید «والکیری» را ببینم. باید «گران‌تورینو» را ببینم. باید بروم دهن دو-سه نفر را سرویس کنم! باید بنشینم خلاصه‌برداری را شروع کنم برای کلاس تاریخ. باید مقاله‌ی «احزاب در دنیای امروز» را بنویسم. باید هزارتا کار دیگر را هم انجام دهم که درست همین الان، کمتر از یک ماه مانده به یک آزمون لعنتی و مسخره‌ی دیگر، باید این همه انگیزه و انرژی برای انجام‌دادن‌شان داشته‌باشم.

خوبی‌اش این است که همه‌ی اینهایی که گفتم، و آنهایی که نگفتم(!) آنهایی است که بدون تلاش زیاد امکان‌پذیر است. سخت‌ترین‌اش احتمالاً از ننوشته‌هاست و اصلاً شاید تا یک ماه دیگر به هم بخورد. محمد جان! تکلیف خودت را مشخص کنم ببینم اصلاً لازم است یا نه! د بگو نمی‌آیم د

2 پاسخ به “بیست و اندی روز به آزادی؟

پاسخی بگذارید

