از پروژه و انگلیسی نوشتن

یکی اینکه برای موضوع پروژه‌ی پایانی، خیلی دوست دارم موضوع جدیدی انتخاب کنم. می‌دانم که دهانم به معنای واقعی، آسفالت خواهد بود، ولی وقتی فکر می‌کنم به انتخاب موضوعی مثل وب 2 و اچ‌سی‌آی،‌یا مثلاً گوگل‌زمین و اچ‌سی‌آی،‌ یا مثلاً‌طراحی واسط برای بازی‌های اینترنتی، اصلاً‌نمی‌توانمبه عقلانیت اجازه بدهم مخالفت کند!
دوم هم اینکه این انگلیسی نوشتن هم برای خدش سوژه‌ای است‌ها! یک وبلاگ، در یک مکان نامعلوم راه انداخته‌ام که پست‌های کوتاهی را سعی می‌کنم به انگلیسی بنویسم. معمولاً پست‌های کوچک اینجا، یا بعضی چیزهایی که نمی‌خواهم اینجا بنویسم را آنجا می‌نویسم. الان می‌خواستم بنویسم «تفسیر موضوعی قرآن». یک مشکل دیگری هم که دارم، تعداد زیاد از حد من،‌به نظرم، باید، و حروف ربطی است که بعضی جاها، ‌اساساً روی اعصاب است
1 پاسخ به “از پروژه و انگلیسی نوشتن

پاسخی بگذارید

