از راه رسیدگی

جواب اس‌ام‌اس خداحافظی‌ام، وقتی آمد که نزدیک قم، در مسیر برگشت بودم!
دیروز، 18:10 ترمینال آرژانتین پیاده‌شدم و دقیقاً 6 ساعت بعد، 00:10 سوار شدم که برگردم. کار فوری یعنی این:دی
نیم ساعت پیش رسیده‌ام خانه، و عزا گرفته‌ام. 10 کلاس انسان در اسلام دارم. 12 هفت سین است که دوست دارم بالاخره در یکی از هفت‌سین‌های آی‌تی شرکت کنم! بعد، 4 دعوت دارم به یک عدد جلسه، که آن را هم نمی‌خواهم از دست بدهم. مسئله اینجاست که به میزان نسبتاً قابل قبولی خوابم می‌آید. و از آنجا که در طی دو روز گذشته،‌فقط دو وعده‌ی غذایی درست و حسابی( تازه دیشب سه‌چهارم پیتزا؛ فکر کن!) و دو سه لیوان شیر،‌با دوتا از این بسته‌های مزخرف اتوبوس‌های بین شهری خورده‌ام، شدیداً گرسنه می‌باشم. فکر کنم طبق معمول،‌هفت‌سین از برنامه حذف شود
2 پاسخ به “از راه رسیدگی

  1. khobe bazam to baraye ye kare mohem rafte boodi teh
    fkresho kon age yeki az doostat behet bege bia tehran,baraye mosahebe toye ye sherkat sakhtemoon ke ham hoghoghe kheyli khobi dare va ham sharayetesh kheili fogoladast…baad to ba hezar zoorO mokafat az sherkati ke toosh hasti ba 100ta menat behet yek rooz morkhasi bede va bekoobbi beri tehran…unvgt bebini hameye ina vase in boode ke toro be ye sherkate «NETWORK MARKETING» boode…unvgt dge chi dari begi?

پاسخی بگذارید

