روزهای بی‌تو- 6، 25، 29، یا 8253

صبح هجدهم فروردین، ساعت دو و چهار دقیقه
انگار کن مرا نشناخته‌ای. و من می‌روم. به دور، دور، دورتر، دوردست‌ها. با همه‌ی سنگینی غمی که جانم را آزار می‌دهد.
انگار کن مرا نشناخته‌ای. و از من بگریز. بگذار همچنان لبخند، مقابل دیدگان دیگران‌ات باشد. بگذار شادی‌آفرینی‌ات، نصیب همه منهای یک شود.
انگار کن مرا نشناخته‌ای. و به بودن نیندیش. چنانکه من نخواهم اندیشید. به سرود گوش‌نواز رهایی بیندیش که بی‌من سر می‌دهی. بی سرود گوش‌نواز رهایی خواهم اندیشید که بی‌تو سر نخواهم داد.
انگار کن مرا نشناخته‌ای.« من از تو نمی‌ترسم. تو از من نمی‌ترسی» تو از «ما» می‌ترسی. و نبودن من، نبودن ترس توست. نبودن من، آغاز بال‌گشودن توست. پرواز کن.
انگار کن مرا نشناخته‌ای. و قطره‌های اشک از پی هم فرو می‌آیند و بغض است که لحظه به لحظه فرو داده می‌شود، و منم که در گرداب آرزوهای خویش فرو می‌روم.
پاسخی بگذارید

