!هارد عزیزم

بعد از 21 روز، دوباره دارم توی فایرفاکس اینترنت‌گردی می‌کنم، روی هارد خودم. تمام اطلاعات هستند. تمام عکس‌ها، آهنگ‌ها، نوشته‌ها، کتاب‌ها، فیلم‌ها، برنامه‌ها، طرح‌ها. 15 تومان برای این پیاده شدم، 46 تومان برای هارد جایگزینی که توی این 21 روز بر مرکبش سوار شدم، 32.5 هم برای پاور جدید. همه‌اش هم زیر سر همین پاور لعنتی بود،‌که همان 21 روز پیش اعدام شد، و فیلم مراسم اعدام موجود است. یک نظم و ترتیبی پیدا می‌کند کارها. حداقل‌اش این است که نهایت بازی موجود روی هارد، هارتس ویندوز باشد!
خاطره‌بازی، تازه الان شروع می‌شود
پاسخی بگذارید

