بچه‌ها مچکریم

باید از چند نفر تشکر کنم. خیلی هم باید تشکر کنم. آدم‌های دوست‌داشتنی‌ای که اگر نبودند، احتمالاً‌ حالا اینقدر خوشحال نبودم. به ترتیب خاصی نمی‌نویسم:
مینا که با قول اهدای یک پاستیل و یک ایستک، باعث شد تا صد و بیست صفحه اصول روابط بین‌الملل را در یک روز بخوانم! و هر چند که خوب نزدم،‌ اما به زیاد خواندن در یک روز عادت کردم. فقط از همان روز تا دو روز قبل از امتحان بود که جدی خواندم. حدود یک ماه.
سارا، که هم غر می‌زد که چرا جدی نمی‌خوانی، و هم روحیه می‌داد که «البته نیازی به خواندن نداری»!
امین، که حتی یک هفته قبل از کنکور می‌گفت تو همین یک هفته را هم بخوانی قبولی
شیما، که آن‌قدر تکرار کرد که روحیه‌ات را فقط خودت باید قوی کنی و فقط از خودت بر می‌آید و ما هیچ‌کاره‌ایم که خب!
حامد، که خیلی قبل از جدی‌شدن‌ام، روزهایی که هنوز باور نمی‌کردم که اصلاً بتوانم کتاب‌ها را تمام کنم( که نکردم) و فکر می‌کردم این تمام نکردن باعث خراب شدن امتحان می‌شود، گفت «فکر کن! سال بعد میای با من و فرزام یه اتاق، خدا میشه!»
مینو، که هر وقت حرف از نخواندن‌ام می‌زدم،‌وضعیت خودش را پیش می‌کشید و من امیدوار می‌شدم که کسی هم هست که از من بدتر باشد( منو ببخش مینو!)
گلرخ، ارغوان،داریوش، مصطفی، نیما و بقیه‌ای که یادم نیست، که با حضورشان، خیلی احساس تنهایی نکردم
و با تشکر از خانواده محترم رجبی!

آن‌قدر مغشوش و غیرعادی می‌گذرد که نتوانم آن‌طور که باید بنویسم! هنوز 16 را باور نمی‌کنم! همه‌ی اینها که ازشان تشکر کردم به بزرگی خودشان ببخشند!

بچه‌ها مچکریم

8 پاسخ به “بچه‌ها مچکریم

  1. avalan ke mojadadan tabrik migam, kheeeeyyyyyyyyyyyyli zoghidam barat 😀
    sanian kheng joon! midooni chera man hamishe vaghti nale mikardi dar javabet nale mikardam?? chonke aslan nemifamidam chi migi! 😀 na az esme ketabaye ajib gharibet sar darmiavordam, na mifahmdiam hala inayi ke khoondi khoobe ya na, inayi ke nakhoondi bade ya na…?! 😀 tazasham khodam midoonestam be andaze kafi halite khoondan niaz nadari!
    salesan ro kheeeyyyyyyyyyyyyyli delam mikhad begam vali nemitoonam! 😀 faghat yezarasho mitoonam begam: ghalat kardi ke…!!! 😀 😀 😀

  2. manam baz tabrik migam behet jediiiii jediiiiiiiiiii man ke kheyli khoshhal shodam hanooz nemidoonam baghiyeye bacheha chi kar kardan ama omidvaram hameeeeeeee khoob dade bashannnnnnnnn
    16 ro ham bavar mikoni:D hanooz dir nashode;)

  3. afarin!
    behet tabrik migam!
    chera door?, kheyli ham nazdik be entezar; to parsal ba hichi nakhoondanet rotbat khoob shod, emsal 1mahh(!) dars khoondi (taze in 1-mah ye angizeye ghavii ham dashtii)

  4. man ke hanuzam koli khoshhalaaaammm kheiliiiiiiiiiiiiiiiiiiii mobarakaa kheili tabrikk
    az khodet mochaker bash baghi hame bahanastt;)
    khodet va khodet only
    kheili aliiii budd bazam migam afariiiiiiiiin;)
    shamesh ham hame hastiiiimmmm daste jamii:D

  5. راستی خیلی قبلترها راجع به کتابهایی که خوندم و خوندی حرف زدیم هیچ وقت حرفی از ۱۹۸۴ نشد. من تازگیها اتفاقی خوندمش (البته هنوز تموم نشده) ارزش یکبار خونده شدن رو داره.

پاسخی بگذارید

