یکی این گمشده را پیدا کند

می‌گوید صمیمی‌شدن با تو نتیجه‌ی خوبی ندارد( یا حالا چیزی توی این مایه‌ها). شبیه‌اش را زیاد شنیده‌ام: صمیمی‌شدن با تو سخت است. می‌دانم. خوب می‌دانم که کسی به این آسانی وارد دایره‌ی نزدیکان نمی‌شود. چند نفر چند بار چند وقت؟ کمتر کسی وارد دایره شده. زیاد خراج شده‌اند. کم هم بوده که زیاد بمانند. خیلی باید خاص باشند تا ماندنی شوند. تق‌ای که به توق‌ای بخورد، جاده بن بست است. زمین به آسمان می‌آید: پایان. می‌»وید چند هفته است که خودت را می‌گیری. حالا یا حالت خوب نیست یا هر چیز دیگری. کلا دوست دارم دهنم را باز نگه دارم و نگاه کنم به گوینده! برای چه چیزی باید خودم را بگیرم؟! اصلاً‌چه دارم که بخواهم برای کسی یا کسانی که زود، راحت و بی هیچ دردسری رفته‌باشند نزدیکی‌های مرکز دایره، مثلاً «کلاس» بگذارم؟
چیز دیگری نیست. حالم خوب نیست؟ شاید. چرا؟ ترس از آینده،‌لابد. آینده‌ی محتوم؟ نه، آینده‌ی مبهم. از وسط‌های فروردین تا حالا غیر از یکی دو روز، چیزی جز خوبی ندیده‌ام اگر یک بخش گند انتخابات را حذف کنیم.
ایمانم به روشنایی آینده تا حد نگران کننده‌ای محو شده است. من، گم شده‌ام
—-
خووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووب باش

2 پاسخ به “یکی این گمشده را پیدا کند

  1. اصلاً‌چه دارم که بخواهم برای کسی یا کسانی که زود، راحت و بی هیچ دردسری رفته‌باشند نزدیکی‌های مرکز دایره، مثلاً کلاس بگذارم؟
    ohum

  2. samimi shodan ba to kheyliam asoone, hamin dirooz dashtam dastanesho vase shemila tarif mikardam 😉
    vali dar kol be in post bayad goft: han??

پاسخی بگذارید

