من و 360 و وردپرس

سیستم یاهو 360 قرار است یک ماه دیگر بسته شود. به اینکه چندتا از نزدیکترین و بهترین دوستانم را از یاهو 360 شناخته‌ام هم اگر کاری نداشته‌باشم، نمی‌توانم این یک مورد را کنار بگذارم که 360 تاثیر بسیار زیادی روی بازگشت علاقه‌ی دیوانه‌وار من به نوشتن داشت. پست‌هایش را به وردپرس Import می‌کنم. خیلی‌هایشان را دوست دارم، گر چه چیزی نیستند که بخواهم به عنوان پست‌های یک وبلاگ جدی نگاه‌شان کنم. این از 360!
اما وردپرس، می‌خواستم از بعد از تعطیلات عید امسال، هفته‌ای یک مطلب اینجا بگذارم. موضوع‌ها هم مشخص بود. حتی سرفصل‌ها و پاراگراف‌های چندتای اول را آماده کرده بودم. نشد. ده روز اول‌اش اصلاً هیچ توانی برای فکر کردن و نوشتن نداشتم. بعدش هم خورد به انتخابات، و ترس از اینکه متهم به وبلاگ‌نویسی انتخاباتی شوم( از طرف خودم بیشتر از همه!) گفتم برای بعد از انتخابات. باز هم بعضی از مطالب و سرفصل‌ها مشخص‌اند( کاش دوباره خراب نشود!) مهر که بشود، دوره‌ی کارشناسی ارشد مطالعات منطقه‌ای را شروع می‌کنم، یا دانشگاه تهران، یا دانشگاه علامه طباطبایی. اینقدر اوضاع خوب بوده که مطمئن باشم غیر از این دوتا جای دیگری نخواهم رفت. برای اولین بار، موضوع فکری و مطالعاتی‌ام، با درسی که می‌خوانم یکی می‌شود! آن موقع دیگر مجبورم زیاد بنویسم! اینجا، حتی تابستان هم رونقی نداشته‌باشد، از مهر پررونق خواهد بود

پاسخی بگذارید

