حرف دهنتو بفهم داری با یه خانوم صحبت می‌کنی

-هوی. حرف دهنتو بفهم داری با یه خانوم صحبت می‌کنی. این چه طرز حرف زدنه؟

حرف من چه بود؟ «به من گفتی عوضی؟!»
به من گفته بود «خیلی عوضی‌ای». کی؟ خانم نامحترم 40-50 ساله‌ای که وقتی سوار اتوبوس شد، از من پرسید «آقا میرید اونجا بشینید که من اینجا بشینم؟» و من جواب دادم «نه، اونجا صندلی خالی هست، برید اونجا بشینید». یک مرد دیگر جایش را عوض کرد و گفت «خانم بیا جای من بشین»
توی داد و بیدادهای بعد، برگشت گفت «من ازت خواهش کردم». جواب دادم «خب خواهش کردی منم رد کردم درخواستت رو!»
دوست عزیزش داد می‌زد «ما اینجا مهمونتونیم مثلاً، با مهمون اینجوری برخورد می‌کنن؟». من مدام می‌گفتم «این آدم باید از من عذر بخواد. به چه حقی به من میگه عوضی؟»
یک خانم نامحترم دیگر که فکر کنم وزنی یک و نیم برابر من داشت، آمد جلو، دست به کمر زد و گفت « اومدیم و عذر نخواست. مثلاً چه غلطی می‌خوای بکنی؟»
و من ماندم و سه چهار زن در حال فریاد کشیدن، هشت مرد که فقط نگاه می‌کردند، غیر از یکی که خطاب به من گفت «صلوات بفرست بی‌خیال شو آقا» و جواب شنید «صلوات بفرستم که چی بشه دقیقاً؟ توهین کرده باید عذر بخواد. و البته راننده‌هایی که وقتی ازشان درخواست کردم با خانم نامحترم برخورد کنند، گفتند «به ما ربطی نداره.» و «خانومه؟» و زدند زیر خنده.
وقتی اتوبوس و سرنشینان نامحترم‌اش را در ایستگاه مبدأ رها کردم و پیاده راهی شدم، همان سه خانم نامحترم شروع کردند به دست زدن

پاسخی بگذارید

